woensdag 1 juli 2015

Dag 92 van Airexe naar Rabadiso da Baixo.

Vandaag zijn we van

Airexe naar Rabadiso da Baixo gewandeld.
Toen we vanmorgen vertrokken was het mistig,het was een hele tijd geleden dat we nog eens een beetje nat werden,om 9 uur was de mist al opgetrokken.
We hebben onderweg veel horreo's(graan droogschuren)tegen gekomen,er waren ook weer bussen met toeristen op pad.
Het was vandaag ook weeral bergop en bergaf maar heel mooi er rustig wandelen door grote eucalyptus bossen waar er bij stonden van wel 5meter omtrek en wel 40 met hoog.Er zijn hier ook grote varkens boeren en dat is aan de hokken te zien en je kon het ook ruiken en er was ook een aan het beren.We zijn nu in Ribadiso da Baixo en hebben vandaag 33km gedaan en onze teller staat nu op 2286k.

11 opmerkingen:

  1. Allee, mannen nog eventjes op jullie tanden bijten en dtan zijn jullie in Compostella! Proficiat!!!������������

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als we naar de kaart van de afgelegde weg kijken, komt het einde echt wel in zicht. Het gaat jullie lukken mannen ! Ik ga mijn dagelijkse lectuur missen.
    Groetjes Kris en Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We vinden het heel interessant om jullie te volgen , de aankomst is in zicht , prachtig gedaan mannen al een dikke proficiat ...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat er velen de dagelijkse lectuur gaan missen, wij in ieder geval ook.
    Gr Greet en Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat van de foto's is zeker waar en ook de rare granen en andere gewassen
    Geniet nog van de laatste km en tot de volgende keer
    Gerd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fonsen jef,nu jullie bijna bijna het eindoel bereikt hebben moet er een innerlijk of mischien een euforis gevoel van rust en grote tevredenheid zijn.prodiciat allebei en geniet van de kilometers die jullie nog moeten stappen.
    groetjes,harry en maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien dat jullie tocht weer anderen aanzet om dezelfde inspanning te leveren .....

    IKKE NIET zelle!!! .. ANDEREN hé!!

    wij duimen voor een voorspoedige afhandeling zoals ze dat zeggen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fons & Jef ne dikke proficiat jullie einddoel is in zicht . Ik ga het zeker missen om alle dagen de foto's en het verslag te bekijken en lezen .
    Groetjes
    Els & Dre

    BeantwoordenVerwijderen
  9. al ne dikke proficiat toch een bewijs dat die van veusel sterk ras is nog de laatste keer samen slapen of pinten gaan pakken an chil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. al ne dikke proficiat toch een bewijs dat die van veusel sterk ras is nog de laatste keer samen slapen of pinten gaan pakken an chil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fons en Jef,
    Jullie kennen me niet ,maar ik heb met plezier jullie blog gelezen .Ik ben van mei terug uit Compostela ( met de fiets) en ik herkende vele plaatsen terug in jullie verslagen.( ik kreeg weeral hartzeer)
    Alvast een dikke proficiat met jullie prestatie.Ik ben ervan overtuigd dat deze tocht voor eeuwig zal bijblijven.Als jullie straks thuis zijn,is het weer afkikken om het dagelijkse leven weer op te nemen.Het ga jullie goed en geniet nog van de laatste dagen<





    BeantwoordenVerwijderen