zaterdag 2 mei 2015

Dag 32 van Lurcy_levis naar Chareton du _cher z


Vandaag zijn we van lurcy levis naar Chareton du_cher gewandeld,we zijn eerst nog bij de boulangerie langs geweest voor een pain campagne 5 granen(lekker) het was bewolkt maar droog,onderweg zijn hebben we nog wat chateau's gezien(die staan er hier op elke bergtop)het had hier gisteren overvloedig geregend en we stonden naar een riviertje te kijken en we zagen eensklaps een otter in het water duiken,de boeren hebben hier al maïs gezaaid,hij staat hier al 10cm hoog,den zjef heeft last van zijn scheen,we gaan een paar dagen rust nemen in Saint _Amand Montrond,het is hier terug beginnen met te regenen,vandaag hebben we 28km gedaan en onze teller staat nu op 800km.
De jef en Jul  zijn vandaag 40 jaar getrouwd en de Jul  komt vandaag samen met Veerle en Griet naar hier om hun jubileum te vieren.
Toen Veerle ons kwam halen en we in het hotel aankwamen  en toen ik in de kamer was werd er op de deur geklopt en ik deed de deur open,ik stond perplex,nu hadden ze Greetje meegebracht zonder dat ik er iets van. wist,ik was uit mijn lood geslagen en totaal verrast en Jef heeft dat heel de tijd verzwegen tegen mij.
We hebben samen nog lekker geeten en gaan nu naar bed.

5 opmerkingen:

  1. proficiat aan onze Jef en Jul voor hun jubileum, en morgen fris terug op en hop terug op weg ! Mil en Wis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst proficiat aan jef en jul met hun jubileum .En voor u fons zal de verassing groot geweest zijn wanneer totaal onverwacht maar waarschijnlijk aangenaam verrast greet voor je deur stond.
    .Proficiat greet om de reis te ondernemen.Vandaag was blijkbaar een mooie voettocht De regen van de voorbije dagen daar zou hier welkom zijn .geniet van de rust .groetjes harry en maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor het smaragden paar!
    En Greet daar!? Ik kan geloven dat je verrast was!
    Geniet van jullie paar dagen rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan Jef en Jul. Voor ons ook een grote verrassing dar Greet daar is. Maar dat geeft weer veel energie voor de volgende kilometers. doe dat nog goed Monique en Louis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk. een echter verrassing. Blij dat jullie even weer samen kunnen zijn. Proficiat aan Jef en Jul en ook aan ons moeke om de trip te wagen. Nu kunnen ze er weer even tegen.
    groetjes uit het bos

    BeantwoordenVerwijderen